๑ஐ۩۞۩ஐ๑Friends For Ever๑ஐ۩۞۩ஐ๑
بــكــل حــب وإحــتــرام وشــوق
نــســتــقــبــلك ونــفــرش طــريــقــك بــالــورد
ونــعــطــر حــبــر الــكــلــمــات بــالــمــســك والــعــنــبــر
ونــنــتــظــر الإبــداع مــع نــســمــات الــلــيــل
وســكــونــه
لــتــصــل هــمــســات قــلــمــك إلــى قــلــوبــنــا
وعــقــولــنــا
نــنــتــظــر بــوح قــلــمــك
تحيـــاتي ... أسرة منتدى اصدقاء الى الأبد

ملحوظة

=====

[رسالة إدارية]

يتم قبول الأعضاء الجدد تلقائياً خلال 24 ساعة من التسجيل نعتذر عن هذا ...شكراً لتعاونكم معنا

وهذا لسبب
إن مسؤلنا مشغولون بتطوير المنتدى يومياً كى تتمتعوا بقضاء وقت ممتع ومميز فى منتدى اصدقاء إلى الابد
بــكــل حــب وإحــتــرام وشــوق
نــســتــقــبــلك ونــفــرش طــريــقــك بــالــورد
ونــعــطــر حــبــر الــكــلــمــات بــالــمــســك والــعــنــبــر
ونــنــتــظــر الإبــداع مــع نــســمــات الــلــيــل
وســكــونــه
لــتــصــل هــمــســات قــلــمــك إلــى قــلــوبــنــا
وعــقــولــنــا
نــنــتــظــر بــوح قــلــمــك
تحيـــاتي ... أسرة منتدى اصدقاء الى الأبد

ملحوظة

=====

[رسالة إدارية]

يتم قبول الأعضاء الجدد تلقائياً خلال 24 ساعة من التسجيل نعتذر عن هذا ...شكراً لتعاونكم معنا

وهذا لسبب
إن مسؤلنا مشغولون بتطوير المنتدى يومياً كى تتمتعوا بقضاء وقت ممتع ومميز فى منتدى اصدقاء إلى الابد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةولد فى قمه الزكااااااااء I_icon_mini_portalأحدث الصوردخولالتسجيل
منتدى أصدقاء الى الأبد يرحب بكم ويتمنى لكم وقت جميل وممتع برفقتكم أرجو أن ينال إعجابكم باذن الله

ولد فى قمه الزكااااااااء

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

فريقك المفضل : I Don`t Care
دولتك : Do Not Think Even IN This!!
ذكر
العذراء
تاريخ الميلاد : 01/09/1993
العمل/الترفيه : Manger OF The Internet
المزاج : ████████████] 99,9% Love&Life

ولد فى قمه الزكااااااااء Empty
مُساهمةموضوع: ولد فى قمه الزكااااااااء   ولد فى قمه الزكااااااااء Emptyالخميس أكتوبر 14, 2010 5:36 am

كان مره في ولد صغير كل يوم يروح البنك ويدخل 5000 دولار لحساب الموظفين استغربوا فقالوا للمدير علي الولد فالمدير قلهم لو جه تاني البنك نادوه ده اكيد غني ولازم نستفيد منه ونكسبه اكتر ولما جه الولد الصغير دخلوه للمديرالمدير قاله انت بتشتغل ايه قاله انا مابشتغلش المدير قاله امال انت بتجيب الفلوس دي كلها كل يوم منين ؟قاله الولد انا بتحدي الناس واراهنهم والرهان ب 5000 دولار وكل يوم بكسب المدير قاله كذاب قول الحق بتجيب الفلوس دي منين قاله الولد خلاص تراهن علي 5000 دولار اني ابوس عيني قاله المدير اراهنك قام الولد خلع الينسيز من عينه وباسها ورجعها تاني والمدير خسر الرهان واداله 5000 دولارالولد روح وتاني يوم نادوه للمديرالمدير قاله انا عايز فلوسي ياولد قاله الولد خلاص انا هارهنك اذا انت فزت هديك 3 اضعاف فلوسك واذا خسرت مش عايز منك حاجه موافق ياعم قاله المدير موافق طبعا قال الولد شاهدين ياجماعه وكان واقف 10موظفين الولد قال تتحداني ان لون ملابسك الداخليه ازرق المدير فرح وقاله لا مش ازرق الولد قال لا ازرق المدير قال لا والله مش ازرق الولد قال للمدير اثبتلي انه مش ازرق قلع المدير البنطلون وفجأه ال 10 موظفين بيعيطوا وراح الواد يلم من كل موظف 5000 دولار وقالهم مش قلتلكم هقلعه البنطلون
https://most-news.ahlamountada.com

ولد فى قمه الزكااااااااء
صفحة 1 من اصل 1