๑ஐ۩۞۩ஐ๑Friends For Ever๑ஐ۩۞۩ஐ๑
بــكــل حــب وإحــتــرام وشــوق
نــســتــقــبــلك ونــفــرش طــريــقــك بــالــورد
ونــعــطــر حــبــر الــكــلــمــات بــالــمــســك والــعــنــبــر
ونــنــتــظــر الإبــداع مــع نــســمــات الــلــيــل
وســكــونــه
لــتــصــل هــمــســات قــلــمــك إلــى قــلــوبــنــا
وعــقــولــنــا
نــنــتــظــر بــوح قــلــمــك
تحيـــاتي ... أسرة منتدى اصدقاء الى الأبد

ملحوظة

=====

[رسالة إدارية]

يتم قبول الأعضاء الجدد تلقائياً خلال 24 ساعة من التسجيل نعتذر عن هذا ...شكراً لتعاونكم معنا

وهذا لسبب
إن مسؤلنا مشغولون بتطوير المنتدى يومياً كى تتمتعوا بقضاء وقت ممتع ومميز فى منتدى اصدقاء إلى الابد
بــكــل حــب وإحــتــرام وشــوق
نــســتــقــبــلك ونــفــرش طــريــقــك بــالــورد
ونــعــطــر حــبــر الــكــلــمــات بــالــمــســك والــعــنــبــر
ونــنــتــظــر الإبــداع مــع نــســمــات الــلــيــل
وســكــونــه
لــتــصــل هــمــســات قــلــمــك إلــى قــلــوبــنــا
وعــقــولــنــا
نــنــتــظــر بــوح قــلــمــك
تحيـــاتي ... أسرة منتدى اصدقاء الى الأبد

ملحوظة

=====

[رسالة إدارية]

يتم قبول الأعضاء الجدد تلقائياً خلال 24 ساعة من التسجيل نعتذر عن هذا ...شكراً لتعاونكم معنا

وهذا لسبب
إن مسؤلنا مشغولون بتطوير المنتدى يومياً كى تتمتعوا بقضاء وقت ممتع ومميز فى منتدى اصدقاء إلى الابد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأهديت عيني لزوجي !! I_icon_mini_portalأحدث الصوردخولالتسجيل
منتدى أصدقاء الى الأبد يرحب بكم ويتمنى لكم وقت جميل وممتع برفقتكم أرجو أن ينال إعجابكم باذن الله

أهديت عيني لزوجي !!

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

فريقك المفضل : I Don`t Care
دولتك : Do Not Think Even IN This!!
ذكر
العذراء
تاريخ الميلاد : 01/09/1993
العمل/الترفيه : Manger OF The Internet
المزاج : ████████████] 99,9% Love&Life

أهديت عيني لزوجي !! Empty
مُساهمةموضوع: أهديت عيني لزوجي !!   أهديت عيني لزوجي !! Emptyالأربعاء أكتوبر 20, 2010 11:00 am

أهديت عيني لزوجي !! 54645sd

انا سيده شابه تزوجت من رجل نادرا ما تجد رجل مثله فى هذه الايام . فهو نعم الزوج الصالح ونعم الحبيب . قد كنا نعانى من عدم الانجاب لعده سنوات وضاقت بنا الدنيا وانفقنا كل ما نملك لكن بلا جدوى
وفى يوم اشتكي زوجى من تعب فى عينه اليمنى ورحنا للدكتور وقالنا انه عنده مشكله في عينه وإذا لم نجد لها حل سوف يفقد بصره خلال شهور . والمفروض انه يتزرع ليه قرنيه العين ان المستشفى حتشوف بعد ما تعمله تحاليل حتشوفله قرنيه من أحد الاموات تتناسب مع عينه ومع فصيله دمه . انتظرنا كثيرا فلم نجد حل وأبتدى نظره يضعف جدا وبقيت ببكي عليه فى الخفاء علشان مجرحش شعوره . لحد ما يوم رحت للدكتور وطلبت منه انه يعملى تحاليل علشان يشوف حينفع اتبرعله انا ولا لا
اندهش الدكتور للطلب ده . وقالى يا مدام انتى كده حتفقدى بصرك اذا تبرعتى بقرنيتك قلتله مش مهم انا المهم هو مشوفهوش بيبكي لحظه ولا حزين . وبالفعل طلعت النتيجه وتوافقت عندى كل شئ معه سبحان الله .بس قلت للدكتور وتوسلت اليه انه بلاش يعرف زوجى بده وفعلا حصل وقال الدكتور لزوجي انهم لقوا قرنيه احد الموتى وحيتم زرعها ليه ودخل زوجي غرفه العمليات وهو لايدري ان انا اللى حتبرعله بيها وبالفعل تمت العمليه بنجاح والحمد لله وطبعا مش حقولكم هو عمل ايه لما عرف ان انا اللى اتبرعتله بيها علشان دى كانت لحظه متتوصفش وانا حتى الأن لا اري غير بعين واحده والحمد لله وعايشه سعيده جدا .

واقولكم كمان على الخبر الاحسن انى والحمد لله بعدها بشهرين اصبحت حامل فى 3 توأم بعد رحله العلاج الرهيبه اللى حصلت وبعد ما كنا فقدنا الامل نهائي ربنا حب يكافانى بعملى وما اجملها من مكافأه

والحمد لله انجبت أولادى الثلاثه فى اتم صحه واحسن حال وما ادري ماذا اقول غير الحمد لله كما ينبغي لجلال وجهه وعظيم سلطانه . وانا الان عايشه فى سعاده تامه وموضوع عيني مش مأثر عليا والله ابدا وكأن ربنا وضع لي فى عيني الباقيه نور زياده والله

والله العظيم يا جماعه هذه مش قصه فيلم لا هذه قصتى انا وزوجى ولما سمعت عن منتداكم قلت لازم اقولكم عليها علشان الكل يعرف انك عمرك ما حتعمل حاجه لوجه الله وحتضيع ابدا . وان رحمه ربنا فوووووووق اى حدود
https://most-news.ahlamountada.com

أهديت عيني لزوجي !!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» قصاد عيني (اكثر الكليبات رومانسية)