๑ஐ۩۞۩ஐ๑Friends For Ever๑ஐ۩۞۩ஐ๑
بــكــل حــب وإحــتــرام وشــوق
نــســتــقــبــلك ونــفــرش طــريــقــك بــالــورد
ونــعــطــر حــبــر الــكــلــمــات بــالــمــســك والــعــنــبــر
ونــنــتــظــر الإبــداع مــع نــســمــات الــلــيــل
وســكــونــه
لــتــصــل هــمــســات قــلــمــك إلــى قــلــوبــنــا
وعــقــولــنــا
نــنــتــظــر بــوح قــلــمــك
تحيـــاتي ... أسرة منتدى اصدقاء الى الأبد

ملحوظة

=====

[رسالة إدارية]

يتم قبول الأعضاء الجدد تلقائياً خلال 24 ساعة من التسجيل نعتذر عن هذا ...شكراً لتعاونكم معنا

وهذا لسبب
إن مسؤلنا مشغولون بتطوير المنتدى يومياً كى تتمتعوا بقضاء وقت ممتع ومميز فى منتدى اصدقاء إلى الابد
بــكــل حــب وإحــتــرام وشــوق
نــســتــقــبــلك ونــفــرش طــريــقــك بــالــورد
ونــعــطــر حــبــر الــكــلــمــات بــالــمــســك والــعــنــبــر
ونــنــتــظــر الإبــداع مــع نــســمــات الــلــيــل
وســكــونــه
لــتــصــل هــمــســات قــلــمــك إلــى قــلــوبــنــا
وعــقــولــنــا
نــنــتــظــر بــوح قــلــمــك
تحيـــاتي ... أسرة منتدى اصدقاء الى الأبد

ملحوظة

=====

[رسالة إدارية]

يتم قبول الأعضاء الجدد تلقائياً خلال 24 ساعة من التسجيل نعتذر عن هذا ...شكراً لتعاونكم معنا

وهذا لسبب
إن مسؤلنا مشغولون بتطوير المنتدى يومياً كى تتمتعوا بقضاء وقت ممتع ومميز فى منتدى اصدقاء إلى الابد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةهتعمل ايه لو انتا مكان الاخ ده حاجه بجد تخليك تعمل جريمه I_icon_mini_portalأحدث الصوردخولالتسجيل
منتدى أصدقاء الى الأبد يرحب بكم ويتمنى لكم وقت جميل وممتع برفقتكم أرجو أن ينال إعجابكم باذن الله

هتعمل ايه لو انتا مكان الاخ ده حاجه بجد تخليك تعمل جريمه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

فريقك المفضل : I Don`t Care
دولتك : Do Not Think Even IN This!!
ذكر
العذراء
تاريخ الميلاد : 01/09/1993
العمل/الترفيه : Manger OF The Internet
المزاج : ████████████] 99,9% Love&Life

هتعمل ايه لو انتا مكان الاخ ده حاجه بجد تخليك تعمل جريمه Empty
مُساهمةموضوع: هتعمل ايه لو انتا مكان الاخ ده حاجه بجد تخليك تعمل جريمه   هتعمل ايه لو انتا مكان الاخ ده حاجه بجد تخليك تعمل جريمه Emptyالخميس أكتوبر 14, 2010 6:10 am

قرر "محب" إنه يعزم "حبيبته" على الغدا وياريته ما عمل كده لإن البنت دى مش عاجبها العجب ولا الصيام فى رجب زى مابيقولو شوفوا الحوار وأحكموا بنفسكوا>>>>> "هو": تطلبي إيه؟ "هي": مش عارفة إنت هاتطلب إيه؟ "هو" : أنا هاطلب بيتزا " هي": ماشي ، وأنا كمان "هو": طيب "هي": ولا أقولك ، بلاش "هو": ليه عاوزه حاجة تانية "هي": لأ ، مش عارفه "هو": انتي جعانة "هي": إممم ، مش عارفه "هو": يعني إيه مش عارفة ، أكيد الواحد بيعرف هو جعان ولا لأ "هي": نص نص "هو": يعني أطلبلك معايا "هي": لأ "هو": خلاص "هي": ولا أقولك ، يمكن أجوع كمان شوية "هو": خلاص هاطلبلك وعقبال ما يجي الأكل تكوني جوعتي "هي": طيب أفرض لما يجي الأكل أكون لسه ما جوعتش! "هو": خلاص ، خلي الأكل قدامك ولما تجوعي إبقي كلي "هي": ما كده الأكل هايبرد "هو": خلاص نطلب أكل تاني "هي": بس كده يبقى تبذير "هو": نبقى نأخد الاكل البارد معانا تيك أواي ونبقى نأكله بعدين "هي": طيب إفرض ما كانش ليا نفس للبيتزا بعدين "هو": خلاص أكلها أنا "هي": وأنا ما أكلش "هو": جننتيني ، يعني اطلبلك ولا بلاش "هي": بلاش احسن "هو": خلاص أنا هاطلب لنفسي علشان انا جعت جدا "هي": ماشي "هي": بس أطلب بيتزا بالتونة "هو": بس أنا مابحبش البيتزا بالتونة "هي": بس أنا بحبها "هو": بس أنا إللى هاكلها "هي": ما يمكن على ما ييجي الأكل أكون جعت وأكل معاك "هو": هو أنتي عاوزة تأكلي ولا لأ "هي": إحتمال "هو": يعني أنا لازم أطلب بيتزا بالتونة علشان إنتي (إحتمال) تأكلي معايا "هي": أيوه بالظبط "هو": طيب لو أنتي جوعتي وأكلتي البيتزا بتاعتي أنا هاكل إيه؟ "هي": ما انا ممكن ما أكلش أصلا معاك "هو": رحمتك يا رب "هي": مالك فيه إيه ؟؟ "هو": يعني دلوقتي لو أنتي ما أكلتيش ، أنا هاكل بيتزا مش بحبها "هي": يعني أنت تاكل و أنا ما أكلش؟ انتو لو مكانه هتعملو ايه؟

منذ حوالي ساعة
https://most-news.ahlamountada.com
zaaal

هتعمل ايه لو انتا مكان الاخ ده حاجه بجد تخليك تعمل جريمه Empty
مُساهمةموضوع: رد: هتعمل ايه لو انتا مكان الاخ ده حاجه بجد تخليك تعمل جريمه   هتعمل ايه لو انتا مكان الاخ ده حاجه بجد تخليك تعمل جريمه Emptyالجمعة أبريل 08, 2011 8:29 am

شكر لانك ادتني نصيحه ما اجوزش ههههههههههههه

هتعمل ايه لو انتا مكان الاخ ده حاجه بجد تخليك تعمل جريمه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت جامده جدا مش حارم حد من حاجه
» عادل امام شاهد مشفش حاجه
» طالب يرسب في مادة التعبير حاجه تغيظ ههههه
» شرح لعبه Silk Road من بدايه انك تعمل ايميل جديد
» حصرياً - فيلم الكوميديا الرهيب حد سامع حاجه ؟؟!! DvdRip - Rmvb - 245 MB وعلى رابط واحد